הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2006 8:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עומר סנקביץ עם תוכן  טום כנס...
נושא: טום כנס... תאריך: 8/6/2006 8:15:00 PM
מחבר/ת: עומר סנקביץ

אתה לא חייב ללכת על אופניי פריי רייד כבדות בשביל לרדת בדאון היל ,או לקפוץ דירט או אורבן.
אופניי פריי רייד דאון היל הם באמת מפנקות מבחינת שיכוך יותר גדול ,התנהגות הבולמים ארוכי מהלך ,ויכול דריסת אלמטים קשים בשטח.
כל אופניי AM טובות יעשו את העבודה .
באופניי AM תוכל גם לטפס ולרכב למרחקים ,להנות מהם גם בקפיצות ,וגם לעשות דאון היל אך לא במהירות שיא.
הכל עיניין של טכניקה נכונה.
בקיצור על תבזבז את הכסף על אופנים כבדים שיגבילו אותך בדברים אחרים .
עומר


חזרה לפורום