הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2006 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ינון עם תוכן  יער י-ם המשך
נושא: יער י-ם המשך תאריך: 8/6/2006 10:07:00 PM
מחבר/ת: ינון

אתה נכנס בדיוק מאיפה שנכנסת, מייד לאחר שאתה עוזב את הרח´ ונכנס ליער ישנו מצד ימין גדר בטיחות ממתכת על עיקול בכביש - מולו משמאל ישנה רחבת אבן לבנה שאי אפשר לפספס, המדרגות שיורדות ימינה הן תחילת הסינגל סימון כחול לבן...

ע"מ להיכנס לסינגל השני אתה ממשיך על כביש האספלט ההיקפי לא הרחק מתחילת הסינגל הראשון ישנו מצד שמאל מעין שער מתכת ירוק אם אני לא טועה , זו הכניסה לסינגל השני את ממשיך במגמה מערבה כל הזמן כשיד ושם מתנשא משמאלך

אני מקווה שההסבר כרגע יותר ברור, הסינגלים אגב לא ברמה טכנית גבוה כך שאל תצפה לדרופים אימתניים -בהצלחה


חזרה לפורום