טקסט הודעת פורום
8/6/2006 10:09:00 PM
דרור פסי
בולם
נושא:
בולם
תאריך:
8/6/2006 10:09:00 PM
מחבר/ת:
דרור פסי
תודה
מה לגבי רמת הבולם ביחס ל RST ?
חזרה לפורום