הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/6/2006 10:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור פסי עם תוכן  בולם
נושא: בולם תאריך: 8/6/2006 10:09:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי

תודה
מה לגבי רמת הבולם ביחס ל RST ?


חזרה לפורום