הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/7/2006 1:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דרור פסי עם תוכן  תודה
נושא: תודה תאריך: 8/7/2006 1:00:00 PM
מחבר/ת: דרור פסי

תודה אביב
אם למישהו יש ניסיון אישי עם בולם MANITU SIX
אשמח לקבל תגובה.



חזרה לפורום