טקסט הודעת פורום
8/7/2006 1:00:00 PM
דרור פסי
תודה
נושא:
תודה
תאריך:
8/7/2006 1:00:00 PM
מחבר/ת:
דרור פסי
תודה אביב
אם למישהו יש ניסיון אישי עם בולם MANITU SIX
אשמח לקבל תגובה.
חזרה לפורום