נושא: נסיון עם SIX תאריך: 8/7/2006 1:31:00 PM
מחבר/ת: Offer Arbel
שלום דרור, אני רוכב 3 שנים על אופני ז"ק ברמת כניסה עם בולם מניטו SIX. אני מקפיד על נקיון האטמים ותקלות לא היו לי. הפעולה שלו עונה על הציפיות שלי. אין לו כיוון preload ואין rebound אבל זה מה שצפוי מבולם ברמה כזו. משקלו כבד יחסית לבולמי אוויר קלים במהלך קצר - גם צפוי. לא אמרת לאיזה סגנון רכיבה האופניים מיועדות (שבילים רחבים, טכני, וכו´) ה SIX מתאים לרכיבה קרוס קאנטרי ופחות לקפיצות (מה שאגב רשום על התווית שלו). רכיבות מהנות, עפר
|