טקסט הודעת פורום
| 8/7/2006 4:33:00 PM |
|
נושא: chainsuck תאריך: 8/7/2006 4:33:00 PM
מחבר/ת: יונתן קדמון
מישהו מכיר את מודל sugar+ של Gary Fisher? האם בעיית ה chaisuck באמת כלכך נפוצה כמו שהיא מתוארת בבקורות שונות? האם הארכה של ה Bottom Bracket באמת עוזרת?
|
חזרה לפורום |
|
|