טקסט הודעת פורום
| 8/7/2006 5:28:00 PM |
|
נושא: כסף תאריך: 8/7/2006 5:28:00 PM
מחבר/ת: דביר
כמה כל הדבר הזה אולה אני ילד ואני מבקש מחיר נמוך עם יש לך מה להציעה אז תחזיר אלי האודע :) ;) :D :p :laugh: :( :( :(( :o :cool: :suss: :rolleyes: :eek: :confused: :dead: :night: שיהיה לך יום נעים IMAIL
|
חזרה לפורום |
|
|