טקסט הודעת פורום
8/7/2006 10:22:00 PM
דרור פסי
עפר ארבל
נושא:
עפר ארבל
תאריך:
8/7/2006 10:22:00 PM
מחבר/ת:
דרור פסי
תודה על התגובה
אבל ניג´וס אחרון: האם לדעתך זהו שידרוג משמעותי
ביחס ל - RST GILA
ד"א אני רוכב רכיבת שבילים רגועה
תודה
חזרה לפורום