טקסט הודעת פורום
| 8/9/2006 5:52:00 PM |
|
נושא: נגנבו haro v5 כסופות תאריך: 8/9/2006 5:52:00 PM
מחבר/ת: מיכאל
לפני שבוע מול הסינימטק נגנבו לי אופני haro v5 כסופות.
אם מישהוא יודע למי ניתן לפנות ?
אשמח לקבל מידע מיכאל 0507341259
מה קורה פה צריך להחזיק 2 זוגות אופניים
זוג לעיר וזוג לטיולים
|
חזרה לפורום |
|
|