נושא: התאמת קליפר הייז תאריך: 8/10/2006 9:36:00 AM
מחבר/ת: יאיר
שלום משהו יודע האם הקליפר של הייז 9 יכול להתאים לבולם מסוג מאניטו אקסל עלית, ללא מתאם? במבט חטוף ראיתי כי המתאמים של הדיסק על הבולם בנויים בצורה שונה מבולמים אחרים, הם נראים כאילו הם חוסכים את תפקידו של המתאם. אשמח לקבל עזרה תודה :eek:
|