הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/11/2006 7:11:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל דקל עם תוכן  אני לא עופר אבל התשובה שלי היא
נושא: אני לא עופר אבל התשובה שלי היא תאריך: 8/11/2006 7:11:00 PM
מחבר/ת: אריאל דקל

לא, לא, לא ולא!!!
לא תרגיש בהבדל בין שני הבולמיםאם בכלל קיים כזה.
ככלל, אופניים שיגיעו עם בולם ברמה של הGILA או הSIX ע"פ רוב לא יהיו שווים לשדרג, כספך ינוצל הרבה יותר טוב בעסקת טרייד אין לאופניים ברמה כללית גבוהה יותר, זו גם המלצתי לך אם ממש מדגדג לך לשדרג.


חזרה לפורום