טקסט הודעת פורום
| 8/11/2006 11:51:00 PM |
|
נושא: נסיעה על גלגל אחורי תאריך: 8/11/2006 11:51:00 PM
מחבר/ת: צח נקש
כשאני מרים את הגלגל הקדמי אני צריך לעשות זאת בעמידה או בישיבה ואיך אפשר לנסוע על גלגל קידמי :night: :dead: :confused: :eek: :rolleyes: :suss: :cool: :o :mad: :(( :( :| :laugh: :p :D ;) :)
|
חזרה לפורום |
|
|