טקסט הודעת פורום
| 8/12/2006 12:05:00 AM |
|
נושא: נסיעה על גלגל אחורי תאריך: 8/12/2006 12:05:00 AM
מחבר/ת: דניאל אלכסייב
צריך שיווי משקל טוב ועמידה או ישיבה זה איך שנוח לך יש כאלה שאוהבים בעמידה ויש בישיבה....זה עיניין של תירגול,וסטופי זה רגש לברקס ומרים טיפה תזנב של השילדה וגם עינין של תירגול... בהצלחה
|
חזרה לפורום |
|
|