טקסט הודעת פורום
| 8/13/2006 7:54:00 AM |
|
נושא: CASCO Viper MX תאריך: 8/13/2006 7:54:00 AM
מחבר/ת: אסף
שלום רב.
שמעתי שמספר קסדות מהדגם הנ"ל יובאו ארצה באופן עצמאי ע"י בחור כלשהו, כנראה מאשדוד, לצורך מכירתן.
מישהו יודע איך ניתן ליצור עימו קשר?
|
חזרה לפורום |
|
|