נושא: ציר מרכזי תאריך: 8/13/2006 1:01:00 PM
מחבר/ת: naor inbar
הי באופני FULE 90 אחרי 2500K יש חופש קטן בציר המרכזי + משמיע מעט רעש במאמץ (בנוסף לרעשי הרוכב) שאלתי היא האם אפשר לתקן, לכוון, להדק... או שצריך להחליף? במידה וצריך להחליף, האם יש משהו מומלץ ברמת XT, והאם יש הבדלים משמעותיים בין הצירים המוצעים בשוק? בתודה מראש...
|