הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2006 1:01:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor inbar עם תוכן  ציר מרכזי
נושא: ציר מרכזי תאריך: 8/13/2006 1:01:00 PM
מחבר/ת: naor inbar

הי
באופני FULE 90 אחרי 2500K יש חופש קטן בציר המרכזי + משמיע מעט רעש במאמץ (בנוסף לרעשי הרוכב)
שאלתי היא האם אפשר לתקן, לכוון, להדק... או שצריך להחליף?
במידה וצריך להחליף, האם יש משהו מומלץ ברמת XT, והאם יש הבדלים משמעותיים בין הצירים המוצעים בשוק?
בתודה מראש...


חזרה לפורום