טקסט הודעת פורום
8/13/2006 5:48:00 PM
גיל סגל
4 או 5 אינץ
נושא:
4 או 5 אינץ
תאריך:
8/13/2006 5:48:00 PM
מחבר/ת:
גיל סגל
שלום
רוצה לדעת מה ההבדל מבחינת הרכיבה בין 4 ל5 אינץ?
מה עדיף ברכיבת קרוס ... או פרירייד?
תודה
חזרה לפורום