הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2006 5:48:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  גיל סגל עם תוכן  4 או 5 אינץ
נושא: 4 או 5 אינץ תאריך: 8/13/2006 5:48:00 PM
מחבר/ת: גיל סגל

שלום
רוצה לדעת מה ההבדל מבחינת הרכיבה בין 4 ל5 אינץ?
מה עדיף ברכיבת קרוס ... או פרירייד?
תודה


חזרה לפורום