טקסט הודעת פורום
8/13/2006 5:50:00 PM
גיל סגל
פנימיות או טיובלס
נושא:
פנימיות או טיובלס
תאריך:
8/13/2006 5:50:00 PM
מחבר/ת:
גיל סגל
מה עדיף?
כיצד משפיע על הרכיבה?
סיכונים ויתרונות?
תודה
חזרה לפורום