הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/13/2006 10:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  naor inbar עם תוכן  ציר מרכזי
נושא: ציר מרכזי תאריך: 8/13/2006 10:08:00 PM
מחבר/ת: naor inbar

תודה אבל בכל זאת...
האם צריך להחליף?
ומה זה ISIS לכל הרוחות?
תודה


חזרה לפורום