טקסט הודעת פורום
8/13/2006 10:08:00 PM
naor inbar
ציר מרכזי
נושא:
ציר מרכזי
תאריך:
8/13/2006 10:08:00 PM
מחבר/ת:
naor inbar
תודה אבל בכל זאת...
האם צריך להחליף?
ומה זה ISIS לכל הרוחות?
תודה
חזרה לפורום