הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/14/2006 10:19:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  IDAN GOLDSHTEIN עם תוכן  החלפת בולם
נושא: החלפת בולם תאריך: 8/14/2006 10:19:00 PM
מחבר/ת: IDAN GOLDSHTEIN

שלום לכולם. קניתי אופני TREK 3700 , לרכיבת קרוס קאונטרי, וגם קצת טיולי שטח בלי קפיצות משוגעות (שבילים בעיקר), הבולם שמגיע עם האופניים נראה כ- 80 מ"מ של RST, ואני רוצה לקנות בולם גדול יותר... ניסיתי לברר עם החנות שקניתי ממנה את האופניים, ולפי התשובה - שאפשר לשים כל בולם, אני בספק.
אני אשמח אם מישהו יעזור לי ויגיד לי מה הגודל המירבי שאפשר לשים על אופניים אלה.


חזרה לפורום