נושא: החלפת בולם תאריך: 8/14/2006 10:19:00 PM
מחבר/ת: IDAN GOLDSHTEIN
שלום לכולם. קניתי אופני TREK 3700 , לרכיבת קרוס קאונטרי, וגם קצת טיולי שטח בלי קפיצות משוגעות (שבילים בעיקר), הבולם שמגיע עם האופניים נראה כ- 80 מ"מ של RST, ואני רוצה לקנות בולם גדול יותר... ניסיתי לברר עם החנות שקניתי ממנה את האופניים, ולפי התשובה - שאפשר לשים כל בולם, אני בספק. אני אשמח אם מישהו יעזור לי ויגיד לי מה הגודל המירבי שאפשר לשים על אופניים אלה.
|