טקסט הודעת פורום
| 8/14/2006 11:05:00 PM |
|
נושא: פנה ליבואן לקבלת תשובה מהימנה תאריך: 8/14/2006 11:05:00 PM
מחבר/ת: דרור סופר
לדעתי תוכל לשים גם 100 ואולי אף 105 אבל תשובת היבואן תהיה אחראית לכך שהאחריות לא תפגע.
הגדלת הבולם במידות הללו לא פוגמת באופניים, אבל אם היבואן אומר שאסור לך...
|
חזרה לפורום |
|
|