נושא: תקרים בפנימיות עם חומר (ג´יפה) תאריך: 8/15/2006 3:57:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס
שלום לכולם. ברכיבה האחרונה שלי נכנסו קוצים רבים לשני הגלגלים של האופנים המצוידים בפנימיות עם חומר אטימה (ג´יפה). לאחר כמה סבבים של ניפוחים חוזרים של שני הגלגלים (לאחר נקוי כל הקוצים, כמובן) כל התקרים שבגלגל הקדמי נסתמו ואין ממנו בריחת אויר. בגלגל האחורי ממשיכה בריחת האוויר גם לאחר ניפוחים חוזרים ונשנים. הבריחה מאוד איטית ולוקח כ-24 שעות עד שכל האויר יוצר מהגלגל.
האם מישהו יכול להציע עצה כיצד לטפל בבעיה? האם עלי להחליף את הפנימית של הגלגל האחורי בחדשה או לתקן את התקר עם מדבקה?
האם לאחר התיקון עם מדבקה עדין החומר שבפנימית יעשה את העבודה בתקרים הבאים עלינו לטובה?
האם ישנה התישנות של החומר בפנימית ויש צורך לחדש אותו מדי פעם על ידי מלוי מחדש? אם כן, כל כמה זמן?
תודה! :confused:
|