נושא: אתה צודק תאריך: 8/15/2006 5:23:00 PM
מחבר/ת: שחר .
כן, התכוונתי בעיקר לליאונרדו דה-ווינצ´י (שממש זול, כפי שאתה רואה) מה גם שנראה די נוח/לא מלכלך.
יש כמובן גם http://www.pedalim.co.il/products.asp?Cat2Cat1ID=15&Cat2ID=125
אם תהיה יותר ספציפי בצורה של המתקן, זה בהחלט יכול להקל על החיפוש.
אגב, לבנות מתקן שכזה הוא בכלל לא סיפור רציני ואף לדעתי יש הסבר איפשהו באתר זה כיצד לבצע זאת (אם אני לא מתבלבל בTAPUZ).
בהצלחה...
|