הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/15/2006 7:27:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אריאל סגל עם תוכן  השאלה שלך לא מובנת כל כך אבל...
נושא: השאלה שלך לא מובנת כל כך אבל... תאריך: 8/15/2006 7:27:00 PM
מחבר/ת: אריאל סגל

בכל זאת אנסה לענות לך

ההבדל בין 4 ל 5 אינץ´ זה פשוט אורך מהלך מתלה אחורי או קידמי

כן כן גם מקדימה יש כאלה שמודדים באינצ´ים.

לרכיבת קרוס רצוי לבחור עד 5 אינץ´ מהלך (קידמי ואחורי) למרות שיש גם כאלה שיקחו 6 אינץ´ מהלך ( לדוגמא הבלייר של סנטה קרוז 6 אינץ´) למרות שאולטימטיבי לרכיבת קרוס הוא 4.5 לטעמי.

לרכיבת פרירייד מספיק 6 אינץ´ מאחורה למרות שהאופטימלי הוא 7 אינץ´.


חזרה לפורום