הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/16/2006 1:07:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אני עם תוכן  האם רכיבה יכולה לגרום לתחורים ?
נושא: האם רכיבה יכולה לגרום לתחורים ? תאריך: 8/16/2006 1:07:00 AM
מחבר/ת: אני

אני רוכב הרבה על אופניים רכיבות שטח ארוכות מס´ פעמים בשבוע ( 30-50 קמ) ולאחרונה קיבלתי תחורים ואני מעוניין לדעת אם זה נגרם עקב ישיבה ממושכת על הכיסא
ושאלה נוספת כיצד ניתן למנוע זאת?
ותודה מראש לעונים


חזרה לפורום