טקסט הודעת פורום
| 8/16/2006 1:07:00 AM |
|
נושא: האם רכיבה יכולה לגרום לתחורים ? תאריך: 8/16/2006 1:07:00 AM
מחבר/ת: אני
אני רוכב הרבה על אופניים רכיבות שטח ארוכות מס´ פעמים בשבוע ( 30-50 קמ) ולאחרונה קיבלתי תחורים ואני מעוניין לדעת אם זה נגרם עקב ישיבה ממושכת על הכיסא ושאלה נוספת כיצד ניתן למנוע זאת? ותודה מראש לעונים
|
חזרה לפורום |
|
|