נושא: מתלה תקרה תאריך: 8/16/2006 9:38:00 AM
מחבר/ת: TAL GAZIT
בניתי לפני כחצי שנה אחד כזה, ואני חייב לומר שאני מרוצה ממנו לחלוטין!! פשוט לבנייה, זול ביותר, נוח, אמין, יעיל´ גימיק מגניב ולא תופס מקום בבית!!
תמונות מצורפות, מקווה שהן מבהירות מספיק. מי שמעוניין בפרטים נוספים [email protected]
|