נושא: קניתי אופניים!!!! תאריך: 8/17/2006 3:04:00 PM
מחבר/ת: יבגני טקצ´נקו
קניתי ספישלאיזד הארדרוק ספורט 2007!!! היום בערב או מחר אני יעלה תמונה :o יש לי רק שאלה אחת: כיוונתי את הבולם להכי רך והוא עדיין דיי קשה הוא נכנס מאוד קצת... האם זה יתרכך עם הזמן או שללכת למצמן לתקן? אגב קניתי בצבע ירוק צבאי והבולם בצבע חום
|