הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/17/2006 11:15:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  d עם תוכן  frame protection
נושא: frame protection תאריך: 8/17/2006 11:15:00 PM
מחבר/ת: d

שלום, יש לי שאלה מטופשת.
עכשיו קניתי kona dawg matic 2004 משומש,ושמתי לב, שהצבע על השלדה מאוד פגיע, נסרת בכלות. איך אני יכול להגן על השלדה שלי?
אולי סיליקון ספריי?
תודה על כל ייעוץ.



חזרה לפורום