הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/18/2006 11:09:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אורי טל עם תוכן  מה עדיף? נא להצביע
נושא: מה עדיף? נא להצביע תאריך: 8/18/2006 11:09:00 PM
מחבר/ת: אורי טל

אני מתלבט בין שני דגמים. :confused:
1. specialized fsr xc comp עם ברקס דיסק הידראולי
2. KHS 604
אשמח לקבל עזרה בהחלטה במי לבחור.
כמו כן אפשר להציע הצעות נוספות כל זמן שהם מתאימות לטוווח המחירים של הדגמים הנ"ל שהוא עד 8,000 ש"ח גג.
תודה
אורי



חזרה לפורום