הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2006 12:58:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אביב להט specialized עם תוכן  דופק בזמן רכיבת שטח
נושא: דופק בזמן רכיבת שטח תאריך: 8/19/2006 12:58:00 AM
מחבר/ת: אביב להט specialized

(אם תקרא עד הסוף תקבל תשובה)עם הזמן הדופק מנוחה של ילך וירד ככל שתתאמן יותר על הסיבולת הבסיסית שלך. כאשר יורד דופק המנוחה מתרחשים כמה שינויים בגוף (אני ייתן לך דוגמא על מה שתאה רצית לדעת):בעבר הייתי עולה את העלייה לצובה (14 קמ"מ) בדופק ממוצע של 179 פעימות לדקה שזה בערך 85% מהדופק המקסימלי שלי (204) ובמהירות ממוצעת של 9 קמ"ש. לאחר תקופת אימונים של כארבעה חודים שבה בניתי בסיס רחב מאוד דופק המנוחה ירד משמעותית השרירים התחילו לפתח סיבולת ארוכת טווח והגוף היה יכול לעמוד ברכיבות ארוכות יותר(200 ק"מ). לאחר תקופה זו עליתי שוב את העלייה לצובה כדי לדעת האם השתפרתי בכושר שלי, וכן השתפרתי הצלחתי לעלות אותה על הילוכים קשים יותר בדופק ממוצע של 165 פעימות לדקה ובמהירות ממוצעת של 11.7 קמ"ש. ככול שהבסיס שלך גדול יותר ככה אתה תשרוף יותר שומנים מהגוף ויהיה לך יותר קל לרכב ובכלל תרגיש יותר נוח בחיים הדופק מנוחה ירד ועל מנת להוריד אותו צריך לעבוד זמן מה על הילוכים קלים מאוד כדי לאפשר לגוף להיכנס לאט לאט לכושר גופני. אם אתה תריך עוד עזרה תשאיר לי הודעות באתר


חזרה לפורום