הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2006 6:38:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אנונימוס עם תוכן  דופק בזמן רכיבת שטח
נושא: דופק בזמן רכיבת שטח  תאריך: 8/19/2006 6:38:00 AM
מחבר/ת: אנונימוס

תודה אביב על התשובה.

אני מבין מתשובתך שעם הזמן ושיפור הכושר, דופק המנוחה ירד ועל כן תחום הדפקים לאיזור "שריפת שומנים" יעלה. אך מה עלי לעשות בינתיים? האם למרות שאני מרגיש טוב בדופק של 141 עלי להוריד הילוכים ולנסות לרכב בדופק נמוך מזה על מנת להיות בתחום הנכון? אני מגיע לדופק 141 במאמץ די קל (כנראה בגלל הכושר הבסיסי הנמוך שלי). נראה לי שאפילו בהילוכים נמוכים יותר ובפחות מאמץ יהיה לי קשה לשמור על דופק נמוך מזה (שלא לדבר על התסכול המתלווה לרכיבה איטית מדי :D ).





חזרה לפורום