נושא: גנבו לי את האופניים!!! תאריך: 8/19/2006 9:47:00 AM
מחבר/ת: עודד
גנבו לי את האופניים!
הלילה גנבו לי את האופניים מחצר הבית ברמת-השרון.
תיאור האופניים: TREK 9900 שלדת קרבון בצבע כחול מצד אחד ולבן מצד שני, זנב קשיח, בולם קדמי ROCKSHOX SID בצבע אדום. צמיגי MAXXIS ושני נושאי בקבוקים, תיק אוכף כחול עם כתובת "כל-נוע", ומשאבת SIGMA. על השלדה מודבקת מדבקה קטנה של groopy מי שראה או שמע או יודע, אנא התקשרו 052-3645774
תודה,
עודדי
|