הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2006 9:47:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עודד עם תוכן  גנבו לי את האופניים!!!
נושא: גנבו לי את האופניים!!! תאריך: 8/19/2006 9:47:00 AM
מחבר/ת: עודד

גנבו לי את האופניים!

הלילה גנבו לי את האופניים מחצר הבית ברמת-השרון.

תיאור האופניים:
TREK 9900 שלדת קרבון בצבע כחול מצד אחד ולבן מצד שני, זנב קשיח, בולם קדמי ROCKSHOX SID בצבע אדום. צמיגי MAXXIS ושני נושאי בקבוקים, תיק אוכף כחול עם כתובת "כל-נוע", ומשאבת SIGMA.
על השלדה מודבקת מדבקה קטנה של groopy
מי שראה או שמע או יודע, אנא התקשרו 052-3645774

תודה,

עודדי




חזרה לפורום