הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2006 4:50:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אופיר הוכברג עם תוכן  שאלה בנושא נפח
נושא: שאלה בנושא נפח תאריך: 8/19/2006 4:50:00 PM
מחבר/ת: אופיר הוכברג

כיצד נפח אמור להשפיע על הרכיבה
לטובה ולרעה(אם יש בזה רע)
ואיך ניתן לעשות אימוני נפח בשטח.
לדוגמא
פחות סינגלים? או פחות עליות ורק מישור
ובאיזה דפקים.

תודה


חזרה לפורום