טקסט הודעת פורום
| 8/19/2006 4:50:00 PM |
|
נושא: שאלה בנושא נפח תאריך: 8/19/2006 4:50:00 PM
מחבר/ת: אופיר הוכברג
כיצד נפח אמור להשפיע על הרכיבה לטובה ולרעה(אם יש בזה רע) ואיך ניתן לעשות אימוני נפח בשטח. לדוגמא פחות סינגלים? או פחות עליות ורק מישור ובאיזה דפקים.
תודה
|
חזרה לפורום |
|
|