הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2006 8:59:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  oren עם תוכן  jekyll 1000
נושא: jekyll 1000 תאריך: 8/19/2006 8:59:00 PM
מחבר/ת: oren

hey
sorry i answer in english it is because i am in another country now and cannot use hebrew.any way, i have jekyll 1000 . from 2004 .
made only 500 km
if you have to pay too much i wouldnt !
i want for mine 12000 shekells.
if you are inerested tell me.

oren


חזרה לפורום