נושא: דופק בזמן רכיבת שטח תאריך: 8/19/2006 9:02:00 PM
מחבר/ת: אביב להט specialized
גם אני הייתי מתוסכל מהקצב האיטי ומההילוכים הנמוכים שהתחלתי לרכב ואם הזמן אתה תתחיל להשתפר בכושר ולא תהיה מתוסכל אתה תהיה מלא ביטחון עצמי. אתה יכול לנסות לעבוד על הילוכים גבוהים כי אתה מסובב פחות את הרגליים ואז הדופק נמוך יותר ואם הזמן כשהדופק מנוחה ירד תוכל לעבוד גם על הילוכים נמוכים יותר(מהירות רגליים). כושר לא בא בשבוע תבנה לעצמך מסלול מסוים לדוגמא של 10 ק"מ קשים תראה באיזה דופק ממוצע אתה רוכב בו ובאיזה מהירות ממוצעת אתה רוכב תן את כל מה שיש לך כמו בתחרות ותראה שאם הזמן אתה תשתפר ותשפר.
|