הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/19/2006 10:07:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  TAL GAZIT עם תוכן  החלפת רוטור
נושא: החלפת רוטור תאריך: 8/19/2006 10:07:00 PM
מחבר/ת: TAL GAZIT

שלום לכולם
אני מחליף רוטור מ7" ל6" (מגורה ג´ולי), ורציתי לדעת אם אין צורך לשנות את המיקום של הקאליפר עקב שינוי קוטר הדיסק.
אם צריך, איך אני עושה את זה?
אם לא צריך, איך לא צריך??
תודה רבה לכולם :)
ושבוע נפלא


חזרה לפורום