טקסט הודעת פורום
| 8/19/2006 10:07:00 PM |
|
נושא: החלפת רוטור תאריך: 8/19/2006 10:07:00 PM
מחבר/ת: TAL GAZIT
שלום לכולם אני מחליף רוטור מ7" ל6" (מגורה ג´ולי), ורציתי לדעת אם אין צורך לשנות את המיקום של הקאליפר עקב שינוי קוטר הדיסק. אם צריך, איך אני עושה את זה? אם לא צריך, איך לא צריך?? תודה רבה לכולם :) ושבוע נפלא
|
חזרה לפורום |
|
|