הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2006 1:47:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  עפר עם תוכן  איבוד תחושה באצבעות
נושא: איבוד תחושה באצבעות תאריך: 8/20/2006 1:47:00 PM
מחבר/ת: עפר

לאחר רכיבה של כשעתיים בשטח יש לי כאבים בגב היד וחוסר יכולת להפעיל את האצבעות (חולשה רבה). זה משתפר רק כעבור יומיים-שלושה.
אשמח לכל עצה!
תודה, עפר.


חזרה לפורום