טקסט הודעת פורום
| 8/20/2006 1:47:00 PM |
|
נושא: איבוד תחושה באצבעות תאריך: 8/20/2006 1:47:00 PM
מחבר/ת: עפר
לאחר רכיבה של כשעתיים בשטח יש לי כאבים בגב היד וחוסר יכולת להפעיל את האצבעות (חולשה רבה). זה משתפר רק כעבור יומיים-שלושה. אשמח לכל עצה! תודה, עפר.
|
חזרה לפורום |
|
|