הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2006 1:52:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  שינוי תנוחת הרכיבה - קדימה או אחורה
נושא: שינוי תנוחת הרכיבה - קדימה או אחורה תאריך: 8/20/2006 1:52:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

כנראה והסיבה שאתה מפעיל עומס רב מידי על הידיים:
כאשר אתה יושב קדימה מידי/הכידון נמוך מידי - משקל הגוף יושב על הידיים.
כאשר המצב הפוך, אתה מפעיל כוח מיותר ב"לאחוז בכידון".

תנוחה טובה - תפתור את העניין.


חזרה לפורום