נושא: שינוי תנוחת הרכיבה - קדימה או אחורה תאריך: 8/20/2006 1:52:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
כנראה והסיבה שאתה מפעיל עומס רב מידי על הידיים: כאשר אתה יושב קדימה מידי/הכידון נמוך מידי - משקל הגוף יושב על הידיים. כאשר המצב הפוך, אתה מפעיל כוח מיותר ב"לאחוז בכידון".
תנוחה טובה - תפתור את העניין.
|