הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2006 3:00:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  Dima עם תוכן  handlebar palsy
נושא: handlebar palsy תאריך: 8/20/2006 3:00:00 PM
מחבר/ת: Dima

http://www.sportsinjurybulletin.com/archive/cycling-injuries.html

It´s ´handlebar palsy, it can be quite dangerous


חזרה לפורום