נושא: מי אמר שלפתח את הכושר זה לא לפעמים... משעמם... תאריך: 8/20/2006 3:08:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
כי, מומלץ לרכב, כמה שיותר קרוב לדופק המטרה שהגדרנו לנו. אבל !!! זה מה שיפה במרוץ קריטריום (כביש), או רכיבה בשטח, שם לדופק יש פחות משמעות (בידיעה מראש) אלא יותר להרגשה : אימון טכניקה קל : מרגישים שהדופק לא עולה אימון בינוני (טמפו) הדופק עולה ומרגישים זאת היטב, אבל עדיין הו רק עלה לטווחים של עד ה80% ממקסימום. אימון קשה עד קשה מאוד - דופק של תחרות.
יש מבין ?
|