הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2006 3:08:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  מי אמר שלפתח את הכושר זה לא לפעמים... משעמם...
נושא: מי אמר שלפתח את הכושר זה לא לפעמים... משעמם... תאריך: 8/20/2006 3:08:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

כי, מומלץ לרכב, כמה שיותר קרוב לדופק המטרה שהגדרנו לנו.
אבל !!!
זה מה שיפה במרוץ קריטריום (כביש), או רכיבה בשטח, שם לדופק יש פחות משמעות (בידיעה מראש) אלא יותר להרגשה :
אימון טכניקה קל : מרגישים שהדופק לא עולה
אימון בינוני (טמפו) הדופק עולה ומרגישים זאת היטב, אבל עדיין הו רק עלה לטווחים של עד ה80% ממקסימום.
אימון קשה עד קשה מאוד - דופק של תחרות.

יש מבין ?


חזרה לפורום