נושא: תודה רבה, אבל... תאריך: 8/20/2006 3:43:00 PM
מחבר/ת: אנונימוס
איך כל זה קשור לתחומי הדופק השונים (E1, E2, E3, E4).
אולי לא הסברתי את עצמי מספיק טוב. אם המטרה שלי בשלב זה היא לשרוף שומנים ולרדת במשקל, אזי, להבנתי המוגבלת, עלי לפעול בתחום הדופק האירובי (60% עד 70% דופק מקסימלי), נכון?
האם על מנת להשיג זאת עלי להוריד את רמת המאמץ ברכיבה ולשמור את הדופק באיזור זה? אני יכול לרכב די הרבה זמן ( שעה ויותר) ברמת דופק של 141 ואפילו יותר מזה ולהרגיש בסדר, אך אם דופק זה גבוה מהדופק הנדרש לשרפת שומנים אומנם אוריד במשקל ואשרוף קלוריות אך לא אשיג את המטרה.
האם אני מבין נכון?
שוב, המטרה שלי אינה לפתח יכולות תחרותיות אלא לשרוף שומנים, להוריד במשקל ולעבור בהמשך לשיפור סיבולת לב-ראה (אז אצטרך לעלות לדפקים גבוהים יותר, נכון?).
אני מקווה שאיני מציק לך בבורותי.
|