טקסט הודעת פורום
| 8/20/2006 6:46:00 PM |
|
נושא: נגנבו GT AVALANCE 1.0 תאריך: 8/20/2006 6:46:00 PM
מחבר/ת: ניר ברנמילר
שלום לכולם
נגנבו הלילה, צבע שחור, גודל 20", פדלים Wellgo שחורים עם קליטים, חיווט לספידומטר, סטנד למשאבה, מתקן לבקבוק שחור, חישוקי גלגל דנדשים בצבע שחור.
כואב!
ניר 0542000626
תודה רבה
|
חזרה לפורום |
|
|