הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/20/2006 6:46:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ניר ברנמילר עם תוכן  נגנבו GT AVALANCE 1.0
נושא: נגנבו GT AVALANCE 1.0 תאריך: 8/20/2006 6:46:00 PM
מחבר/ת: ניר ברנמילר

שלום לכולם

נגנבו הלילה, צבע שחור, גודל 20", פדלים Wellgo שחורים עם קליטים, חיווט לספידומטר, סטנד למשאבה, מתקן לבקבוק שחור,
חישוקי גלגל דנדשים בצבע שחור.

כואב!

ניר
0542000626

תודה רבה




חזרה לפורום