נושא: אני רוכב בהרים פעם בשבוע כ-30 ק"מ ב-3 שעות תאריך: 8/21/2006 4:49:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--
במהלך האימון - תאנים/או לחם לבן עם דבש/ריבה, או מה שאוהבים. חשוב יותר ממה לאכול - שתה מספיק. בתום האימון - אכול ארוחה רגילה, ושיהיה לך לבריאות.
תוספים וכיו"ב - אין שום צורך.
|