הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2006 4:49:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  אלעד פלטין --Momentum-- עם תוכן  אני רוכב בהרים פעם בשבוע כ-30 ק"מ ב-3 שעות
נושא: אני רוכב בהרים פעם בשבוע כ-30 ק"מ ב-3 שעות תאריך: 8/21/2006 4:49:00 PM
מחבר/ת: אלעד פלטין --Momentum--

במהלך האימון - תאנים/או לחם לבן עם דבש/ריבה, או מה שאוהבים.
חשוב יותר ממה לאכול - שתה מספיק.
בתום האימון - אכול ארוחה רגילה, ושיהיה לך לבריאות.

תוספים וכיו"ב - אין שום צורך.


חזרה לפורום