הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/21/2006 7:13:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  דור אהרנוביץ´ עם תוכן  יש לך את הבולם RST גילה נכון ?
נושא: יש לך את הבולם RST גילה נכון ? תאריך: 8/21/2006 7:13:00 PM
מחבר/ת: דור אהרנוביץ´

לי גם יש את הדגם הצבאי והוא בא עם חרא בולם, לפי דעתי, חובה להחליף והבולם נשאר קשה גם 3 חודשים...


חזרה לפורום