טקסט הודעת פורום
8/21/2006 7:13:00 PM
דור אהרנוביץ´
יש לך את הבולם RST גילה נכון ?
נושא:
יש לך את הבולם RST גילה נכון ?
תאריך:
8/21/2006 7:13:00 PM
מחבר/ת:
דור אהרנוביץ´
לי גם יש את הדגם הצבאי והוא בא עם חרא בולם, לפי דעתי, חובה להחליף והבולם נשאר קשה גם 3 חודשים...
חזרה לפורום