הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2006 7:35:00 AM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  תומר עם תוכן  בולם X FUSION
נושא: בולם X FUSION תאריך: 8/22/2006 7:35:00 AM
מחבר/ת: תומר

אני שוקל לקנות X FUSION 02 PVA DC האם משהו מכיר את הבולם ?
שאלה כללית בבולם יש עוד מיכל אוויר , למה הוא משמש ? והאם צריך למלא בו אוויר כמו במיכל הראשי ?
לינק לאתר .
http://www.x-fusion-shox.com/



חזרה לפורום