טקסט הודעת פורום
| 8/22/2006 7:35:00 AM |
|
נושא: בולם X FUSION תאריך: 8/22/2006 7:35:00 AM
מחבר/ת: תומר
אני שוקל לקנות X FUSION 02 PVA DC האם משהו מכיר את הבולם ? שאלה כללית בבולם יש עוד מיכל אוויר , למה הוא משמש ? והאם צריך למלא בו אוויר כמו במיכל הראשי ? לינק לאתר . http://www.x-fusion-shox.com/
|
חזרה לפורום |
|
|