הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2006 12:28:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  יבגני טקצ´נקו עם תוכן  לשחר
נושא: לשחר תאריך: 8/22/2006 12:28:00 PM
מחבר/ת: יבגני טקצ´נקו

אין נועלים את הבולם?
יש לך את הדגם 2006? לחבר שלי גם יש 2006 והבולם שלו ממש ממש רך..
מה עושים עם נופלים על בולם לא תקין?
אפשר אולי להוציא אוויר מהבולם והוא יהיה יותר רך?



חזרה לפורום