הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2006 2:29:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שחר . עם תוכן  נעילת בולם
נושא: נעילת בולם תאריך: 8/22/2006 2:29:00 PM
מחבר/ת: שחר .

פשוט מאוד: בחלק העליון של הבולם, "בקצוות" הכתר (בסוף הסטירר - מתחבר לכתר) יש לך בצדדים קפיץ/כפתור שאפשר להקשות/להקשיח או לרכך .

כוון את שני הצדדים ע"פ הצורך ורכב לשלום :)

אם יש לך בעיה עם הבולם, קח אותו למקום הרכישה (אולי אפשר ישירות ליבואן עצמו - מצמן) ומאמין שיטפלו לך בזה.


חזרה לפורום