נושא: נעילת בולם תאריך: 8/22/2006 2:29:00 PM
מחבר/ת: שחר .
פשוט מאוד: בחלק העליון של הבולם, "בקצוות" הכתר (בסוף הסטירר - מתחבר לכתר) יש לך בצדדים קפיץ/כפתור שאפשר להקשות/להקשיח או לרכך .
כוון את שני הצדדים ע"פ הצורך ורכב לשלום :)
אם יש לך בעיה עם הבולם, קח אותו למקום הרכישה (אולי אפשר ישירות ליבואן עצמו - מצמן) ומאמין שיטפלו לך בזה.
|