טקסט הודעת פורום
| 8/22/2006 4:24:00 PM |
|
נושא: ,תחושה באצבעות תאריך: 8/22/2006 4:24:00 PM
מחבר/ת: moshe Ofan
יש מספר סיבות .אחיזה חזקה מדי לאורך זמן.אם אין לך קרנים אני ממליץ להוסיף כדי לשנות תנוחה ברכיבה .בנוסף להרכיב ידיות לכידון רכות, עבות . ואם כל זה לא עוזר אז לך לרופא .mosheofan
|
חזרה לפורום |
|
|