הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2006 4:24:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  moshe Ofan עם תוכן  ,תחושה באצבעות
נושא: ,תחושה באצבעות  תאריך: 8/22/2006 4:24:00 PM
מחבר/ת: moshe Ofan

יש מספר סיבות .אחיזה חזקה מדי לאורך זמן.אם אין לך קרנים אני ממליץ להוסיף כדי לשנות תנוחה ברכיבה .בנוסף להרכיב ידיות לכידון רכות, עבות . ואם כל זה לא עוזר אז לך לרופא .mosheofan


חזרה לפורום