הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/22/2006 4:37:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  שרון עם תוכן  בולם אחורי במונגוס טוקאלי ואיך מכוונים בולמים
נושא: בולם אחורי במונגוס טוקאלי ואיך מכוונים בולמים תאריך: 8/22/2006 4:37:00 PM
מחבר/ת: שרון

בבעלותי מונוגס טוקאלי קומפ בני שלושה חודשים לפני כשבועיים הבחנתי שקפיץ הבולם האחורי (המקורי) נוגע מעט בשילדה וקילף את הצבע בעקבות פנייתי לחנות אופניים הורידו את הבולם מהחור העליון לתחתון ונראה שהמרווח כרגע בסדר גמור.
האם הבעיה כאמור נפוצה? מה הסיבה? והאם יש חשש לדאגה? (כרגע נראה שאין כל בעיה חוץ מקילוף צבע והעובדה שקודם לביצוע האמור היה נראה שהבולם אינו יושב ב 100% במרכז השילדה (חבר הציע לי פתרון של הבעיה ע"י הוספת שייבה, האם כדאי?)
כמו כן אודה אם מישהו יוכל להסביר לי כיצד צריך לכוון את הבולמים משקלי כ 90 ק"ג


חזרה לפורום