נושא: אופניים בחו"ל תאריך: 8/23/2006 9:12:00 PM
מחבר/ת: אסף.. לא בשבת
בד"כ המחירים נורא דומים למה שקורה פה. גם אני בררתי וזה לא יוצא משתלם להסחב איתם תוסיף מע"מ וזה בדיוק אותו מחיר נכון לדברים הסטנדרטיים (GT MERIDA SPACIALIZED TREK וכו). חוצמזה שאין אחריות על השילדה שזה דבר הכרחי (מנסיון) אלא אם כן אתה מחפש משהו שאין בארץ ביבוא סדיר ומוכן לקחת סיכון של אחריות דברים כמו טיטניום או איזה IBIS CARBON או משהו מטורף שקנית יד שניה בeBAY או משהו. בגדול לא ממש שווה. אבל יש מקומות שתוכל לקנות פה בארץ ולשלם פחות מע"מ אם אתה טס.
|