הרים - אתר האופניים הגדול בישראל


טקסט הודעת פורום

8/24/2006 1:04:00 PM חפש הודעות של משתמש זה לחץ\י לפרטי משתמש  ירון פדות עם תוכן  מסלולי כביש ברמה"ג
נושא: מסלולי כביש ברמה"ג תאריך: 8/24/2006 1:04:00 PM
מחבר/ת: ירון פדות

אני לא כבישון, אבל ממה שאני מכיר מחברי הכבישונים - העליה למבוא חמה מצומת חמת גדר נחשבת לאחת מן המכובדות.

ממה שידוע לי חציית רמת הגולן מדרום לצפון ברובה אין בה משהו מלהיב במיוחד אלא אם את רוצה לסמן V על העליה למבוא חמה או על הגולן באופן כללי.

ברוכב ישראל רכבו את המסלול הבא:

מאכסניית הנוער תל חי, דרך חורשת טל, צומת להבות הבשן, רמת הגולן צומת האמיר, צומת נשוט, צומת קצרין דרום, כביש 87 עד צומת צמח.





חזרה לפורום